Navigace
Výběr jazyka
Obsah
V týdnu 15. do 19. 11. 2021 bude OÚ z provozních důvodů otevřen pouze:
Pondělí: 17,00 - 19,00 hod.
Pátek: 09,00 – 11,00 hod
Kontejner na sběr oděvů, textilu a obuvi
Z důvodu zvýšeného zájmu ze strany občanů byl k budově KD instalován nový kontejner.
Využít pro tuto komoditu můžete i nadále kontejner u Obecního úřadu.
Rozhodnutí o přijrtí dětí do MŠ
NABÍDKA PRÁCE
nabídka práce Žilovská zemědělská, a.s. (248.11 kB)
Možnost zapůjčení štípačky na dřevo a přívěsného vozíku
OZ Tatiná se rozhodlo umožnit občanům obce Tatiná zapůjčení štípačky na dřevo (cena 200,- Kč/ 1 den) a přívěsného vozíku za auto, celková hmotnost 750 kg, ložná plocha 205*130 cm (cena 200,- Kč/ 1den). Předání techniky po předchozí domluvě - kontakt: místostarosta Bc. Jan Doležel, tf. 604 677 443.
Zrušení omezení dopravy
Od 12. dubna pojede veřejná linková doprava dle pravidelných jízdních řádů. V případě, že by do budoucna došlo k uzávěře některého z okresů včetně opětovného uzavření škol, bude POVED s. r. o.,Plzeňský organizátor veřejné dopravy reagovat operativně.
Oznámení smutné zprávy
Parte - Ing. Luboš Hlávka, dlouholetý starosta obce (500.05 kB)
Vývoz směsného komunálního odpadu:
V roce 2021 bude pokračovat v nastaveném režimu, pokud chcete změnit četnost svozu Vaší popelnice, sdělte to, prosím, obratem našemu úřadu (lístek do schránky OÚ, email nebo tf: 723204693). Ceník pro rok 2021 nám bohužel firma AVE k dnešnímu dni nedoručila.
KNIHOVNA
omlouváme se všem čtenářům, ale knihovna zůstává do odvolání UZAVŘENA. Důvodem je probíhající kompletní rekonstrukce. Těšíme se, že Vás budeme v brzké době moci přivítat v nově upraveném prostoru s bohatou nabídkou knižního fondu z OK Plasy. O termínu otevření budeme dále informovat. Děkujeme za pochopení.
Proslov pana starosty a vystoupení dětí z MŠ Žilov k zahájení adventu najdete v sekci Fotogalerie- fotografie z akcí.
Oznámení
Od 30.11.2020 dojde k obnovení běžného provozu autobusové dopravy.
Z důvodu přijetí krizových opatření ze dne 21.10.2020:
a) je obecní knihovna do odvolání uzavřena,
b) platí pouze pondělní a středeční úřední hodiny.
I přesto však prosíme občany, aby k vyřizování svých záležitostí přednostně volili telefonický nebo elektronický kontakt a na osobní schůzce se předem dohodli.
Děkujeme za pochopení.
Dne 24.9.2020 začnou opravy prostranství kolem budovy OÚ. Žádáme občany, aby po dobu stavebních prací neparkovali v uvedeném prostoru. V případě potřeby kontaktujte vedoucího stavby p. Šmída, tf: 774 444 717. Děkujeme
Mimořádné opatření ukončeno dne 2.9.2020. (viz. sekce Úřad obce, Úřední deska, Ostatní)
Při opakovaném testování, které proběhlo v pátek 28.8.2020 NA NÁVSI, nebyl zjištěn žádný pozitivní nález na COVID 19.
Aktuální informace ohledně situace kolem COVID19 v obci sledujte na těchto stránkách
v sekci Úřad obce, Úřední deska, Ostatní.
Pomoc pro občany
V případě, že potřebujete obstarat nákup, léky apod., neváhejte se obrátit
na Obecní úřad.
723204693, 724191919
Dezinfekce pro občany
V případě potřeby je nadále pro občany k dispozici dezinfekce (případně i roušky).
Informace a domluva předání: 723 204 693 – Čechová, případně starosta 739 211451.
Z důvodu karantény je OÚ
do odvolání UZAVŘEN.
V případě potřeby nás kontaktujte telefonicky nebo emailem:
Ing. Jaroslav Beneš 739211451
Bc. Jan Doležel 604677443
Čechová 723204693
DOPORUČENÍ OBECNÍHO ÚŘADU
Omezte sociální kontakty a používejte ochranné pomůcky, noste ochranu úst a nosu.
Upozornění pro čtenáře.docx (11.8 kB)
2020-04-16-Obnovení provozu OÚ.pdf (114.12 kB)
Výzva odběratelům vody z veřejného vodovodu
oop docasné uzavření hranic 6.4.2020.docx (31.58 kB)
SOTPR-nakladani_s_odpady_koronavirus-20200330.pdf (508.37 kB)
rouskavsrepirator.jpeg (174.08 kB)
Od 1. dubna se omezují další autobusové spoje. Omezení byla přijata na základě podnětů od řidičů, resp. dopravců, které spoje jezdí zcela prázdné.
https://www.idpk.cz/cz/dalsi-zmeny-jizdnich-radu-bus-od-1-4-2020/
BIOODPAD
Žádáme občany, aby do kontejneru na BIODPAD ukládali pouze takový odpad, pro který je kontejner určen!!! Nepatří tam ani větve, pouze pokud jsou ROZDRCENÉ!!!!
bioodpad_-_instrukce.jpg (99.35 kB)
Další opravdu užitečné informace
1 NZ Dopis SDH březen 2020.docx (12.68 kB)
2 NZ Doporučení pro hasiče.docx (16.51 kB)
3 NZ Co vědět o probíhající pandemii_.pdf (70.78 kB)
4 NZ Desinfekce rukou v 7 bodech.pdf (131.82 kB)
5 NZ oblékání osobních ochraných pomůcek (OOP) (1).pdf (114.59 kB)
6 NZ svlékání osobních ochranných pomůcek (oop).pdf (104.26 kB)
Oznámení_o_ukončení_provozu_ordinace_pro_děti_a_dorost.docx (12.29 kB)
Rozvoz potravin po Plzni a blízkého okolí do 10 km zdarma.docx (12.24 kB)
Doporučení_MZČR.pdf (999.16 kB)
Stanovisko totožnost a povinnosti_001.docx (4.46 kB)
Od dnešního dne jsou roušky pro občany k dispozici pouze na OÚ. V případě zájmu volejte 723204693. Bohužel někteří okolo jedoucí motoristi si bezohledně vezmou všechny, které jsou momentálně připravené.
viz. foto v sekci FOTOGALERIE
Informace OÚ
2020-03-18-Informace_pro_občany.pdf (786.23 kB)
Veřejná doprava
Nové informace o jízdních řádech
https://www.idpk.cz/cz/krizove-autobusove-jizdni-rady-od-18-3-2020/
Pro aktuální nařízení a informace ohledně vývoje epidemiologické situace sledujte media (televizi, rozhlas, internet)
Aktuální informace a postup v případě podezření z nákazy najdete na stránkách krajské hygienické stanice pro Plzeňský kraj - www.khsplzen.cz .
Omezení úředních hodin OÚ
Mimořádná opatření!!!!
Priloha OOP 16.3.docx (26.69 kB)
Přijetí krizového opatření_2020_03_14.pdf (290.75 kB)
NOUZOVÝ STAV 12.03.2020.pdf (43.42 kB)
Přijetí krizového opatření_2020_03_12.pdf (239.02 kB)
1_Opatření obecné povahy MV (1) (1).docx (40.07 kB)
Informace policie:
Policie informuje, že na území Horní Břízy a v jejím okolí registruje zvýšené množství drobných krádeží i vloupání do nemovitostí. Apelujeme proto na občany, aby si svůj majetek vhodně chránili.
Upozornění na změny TV vysílání
Upozornění
Provozní doba knihovny Tatiná bude až do odvolání
od 17,15 do 19,00 hod.
POZOR ZMĚNA V TERMÍNU NÁKUPŮ PRO OBČANY
Od 1.4.2019 bude probíhat příjem objednávek v době od 11,30 hod. do 12,15 hod.
Výdej nákupů bude následně od 14,00 hod.
Dny pondělí, středa a pátek nadále zůstávají. TF: 602 847 454.
SBĚRNÝ DVŮR HORNÍ BŘÍZA
Ukládat odpad je možné,
ale služba je na místě zpoplatněna.
Obec Tatiná bude nadále zajišťovat mobilní svoz nebezpečného a objemného odpadu min. 2x ročně. O termínu budete vždy informováni. Nejbližší termín je stanoven na 21.9.2019.
ZNÁMKY NA POPELNICE
Doručenou známkou (na pravidelné svozy) si označte Vaši nádobu na odpad. V případě používání jednorázových známek je třeba ji v termínu, ve kterém budete požadovat vývoz, připevnit provázkem na ucho popelnice, případně přilepit izolepou. Takto označená popelnice bude vysypána a jednorázová známka poté odstraněna obsluhou. Neoznačené nádoby (známkou na pravidelný svoz nebo na jednorázový svoz) nebudou vyváženy.
TERMÍNY SVOZŮ
Veškeré termíny svozů (i separovaného odpadu) jsou zveřejněné na úřední desce obce. Pro svoz popelnic zůstává PONDĚLÍ. Pokud jste si určili termín svozů 1x14dnů, bude svoz popelnic probíhat v LICHÉ týdny (pondělky). Svoz 1x za měsíc se bude uskutečňovat v týdnech 2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38, 42, 46, 50 (pondělky).
POPLATEK ZE PSA
Do konce měsíce února se podle vyhlášky o místních poplatcích hradí poplatek ze psa. Na tyto platby nejsou vystavovány faktury. Poplatek můžete uhradit v hotovosti v úředních hodinách na OÚ nebo převodem na účet: 3882133/0300, jako VS uveďte č.p. Vaší nemovitosti. Poplatek je 60,- Kč/ 1 pes.